DORUKTÜRK TV

20 Ekim 2015 Salı

BENİM ADIM BEYAZ TOROS

BENİM ADIM BEYAZ TOROS

Merhaba Türkiyem.
Beni tanıyanınız var tanımayanınız var.
O yüzden müsaade edin kendimi tanıtayım.
Ben Türkiye'nin yani senin birliğin, dirliğin ve Bekan için çalıştım.
Benim lastik izi bıraktığım yerlerde kimse şu an ki gibi efelenemedi.
Horozun olmadığı yerlerde horozcuklar olurmuş (şimdiki gibi)...
Benim gezdiğim Şırnak'ta, Diyarbakır'ın Sur Mahallesinde ve de
Mardin'de ve de Hakkari'de kimse hendek kazıp bana kurşun sıkamadı.
Kimse "Ben Özerk oldum artık" demedi. Diyemezdi de!
Devlette devamlılık esastır. Biz böyle aldık devlet terbiyesini.
İsteriz ki icraatlarımız yeni nesillere düzgün anlatılsın.
Bugün dinleniyoruz, bugün izliyoruz.
Devlet terbiyesi ile devletin "çalıştır artık motoru" dediği güne kadar.
Biz Hazırız.
Bu ülkeyi sokakta bulmadık kimseye de böldürecek hal ve durumumuz yok.


Derin Selamlar
Beyaz Toros


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder