DORUKTÜRK TV

29 Aralık 2015 Salı

Biz Karnıyarık Yapmayı Sevenler


"... ama bazı bildirimlerin bana çok çocukça geliyor.
Sanki ihtilal yapacakmış da bi anda karnıyarık yapmaya dönmüş gibi; sevmiyorum."
Düşüncelerine değer verdiğim bir arkadaşımdan böyle bir yorum aldım.
Ve ister istemez açıklama yapma ihtiyacı duydum.
2015'in başında da bardağa Viski doldururken üzerimde kısa kol kedi baskılı bir tişörtle
verdiğim poza da eleştiri gelmişti: "Sabih abi biz seni muhafazakar biliyoruz, bu fotoğraf sana eksi yazar,
senin yerinde olsam kaldırırım."
Fotoğraf hala arşivde;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=104065953079894&set=pb.100004294682090.-2207520000.1451296779.&type=3&theater

Gelelim saadete.
Son Genel Seçimlerin ardından Sabih Samur olarak bir karar aldım. Düşüncelerimden, beni ben yapan değerlerimden zerre taviz vermeden, memleket meseleleri konusunda Kurucu İradenin sesi olmaya devam ederek, Cumhuriyetin Bekası için, T.C. için yeri geldiğinde YAPICI olarak Cumhurbaşkanı Sn. Recep Erdoğan dahil olmak üzere, Hükümeti, Yargı ve Genelkurmayı eleştiren bir adam olarak eğilip bükülmeden, günün adamı olmadan yürümeye devam.
Çok şükür bizi tanıyanlar böyle sevdi ve değer verdi.
Yine bu kapsamda geldi Akit TV beni buldu. Çakma Atatürkçüler facebook kırsalında kabadayılık yaparken, sayfasındaki paylaşımlar sadece arkadaş ve ya yakın arkadaşlarına açıkken Sabih Samur'un sayfası tüm dünyaya açık. Arkadaş olmayan dahi yorum yazıp rahatlayabiliyor.
Akit TV programından sonra yaklaşık 50 kişi, ki bunlar görüşlerimi benimsemeyen kimine göre karşı taraf bana göre ise kazanılması gereken taraf, sayfama eklendi.
Akit TV'nin ve Akit Gazetesi'nin sahibine kendi odasında, makamında, bulunduğum hitabet ve duruşun Allah nezdinde şahidi Ahmet Anapalı ve Durmuş Çelen'dir.
Bundan yaklaşık 3 ay önce Sn. Cumhurbaşkanına kendi resmi sitesinden görüşme talebinde bulundum. Ocak ayında tekrarlayacağım. Beni ben yapan fikirlerimi ve Devletimin Bekası için yapılması gerekenleri kendisine bizzat arz edeceğim.
İşte bendeniz 1967 model koldan vitesli böyle bir tipim. Şanzuman arızalı olduğu için 
geri vitesi çalışmayan bir Adam.
Ve bu adama "Karnıyarık yapmaya dönmüş" diyorlarsa bunu diyen demek ki henüz 
bu adamı yeterince tanımamış.
Tanıyanlar tanımayanlara anlatsın diyoruz.
Karnıyarık önemli :)

Saygı, sevgi, muhabbet ile

Sabih Samur, 28 Aralık 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder