DORUKTÜRK TV

13 Mart 2016 Pazar

Ne istiyorum biliyor musun?

Ne istiyorum biliyor musun?

Starterli Kamu Yöneticisi istiyorum!

ABD Ankara Büyükelçisini çağırıp; "Oğlum sen ne ayaksın?" diyecek!
"Başlatma diplomasiden, benim ülkemde benim toprağımda benden önce patlama olacağını nasıl bilebilirsin?" Ve ya kendi kendine soracak; "Bu Lavuk biliyor da ben bilemiyorsam bir zafiyet mi var? Ben görevimde yetersiz miyim?"
Bu sorular sorulduğu gün inanın benim Polisim silahının üzerine şapkasını takarak elinde cep telefonu ile muhabbet ederken güvenlik bandı arkasında; kameraya poz vermeyecektir hem de an itibari ile 27 Vatandaşımız hayatını kaybetmişken.
Kanıksanmışlık var beni yönetende de koruyanda da.
Tam bir saat sonra Cumhurbaşkanım İçişleri Bakanımdan bilgi istiyor.
Başbakanımın ne yaptığından ise haberim bile yok.
Bu sırada rutin gelişmeler devam ediyor.
RTÜK yayın yasağı getiriyor.
Dış Basın olay sonrası 10 dakika içinde 28 Ölü var diye açıklama yaparken benim televizyonlarım sözleşmişcesine 40 dakika boyunca "inşallah vefat haberi gelmez" masalı anlatıyor...
Allah aşkına bize ne oluyor?
Ben artık Paralel Masalı dinlemek istemiyorum.
Türkiye'min gerçek düşmanlarını diplomasi kılıfı ardına saklanmadan ismen dillendirilmesini istiyorum.
MİT'in ve varsa Askeri İstihbaratın tekrar kadro olarak gözden geçirilmesini, zafiyetln ortadan kaldırılmasını istiyorum.
ABD Büyükelçisinden önce istihbarata sahip olmak istiyorum.
Çok şey mi istiyorum?
Ben Türküm. Burası Türkiye.
Herkesin Türk gibi reflekse ve zekaya ve kararlılığa sahip olmasını istiyorum.
Sadece "Allah rahmet eylesin" dua ve temennisi değil, o canların kanının hesabını hemen misli ile istiyorum!
Görev zamanı!

Sabih Samur, 13 Mart 2016 20:50, ANKARA

Kaynak: DORUKTÜRK MERKEZ Gazetesi
              http://www.dorukturk.tv/makale/sabih-samur/ne-istiyorum-biliyor-musun/241.html
             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder