DORUKTÜRK TV

1 Ağustos 2018 Çarşamba

Ateş düştüğü yeri yakar gerisi hikaye

Dünden bu saate kadar sabırla, acımızı paylaşan bir cümle kurmadım, yazmadım. Bekledim ve gözledim.
AK Parti, HDP ile Şammammi oynarken karşı gelen, yüksek sesle eleştiren ben!
CHP'yi defalarca HDP'den uzak durun, oyuna gelmeyin, birlikte anılmayın diyen ben!
TV 5, Milli Gazete'nin Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Efendinin programında HDP'lileri konuk aldığında çıldırıp, veryansın eden ben!
Ve bugün bunları yapanların hepsi en derin üzüntülerini bildirirken ağzı açık seyreden ben.

Bırakın bu işleri!

Ateş düştüğü yeri yakar gerisi hikaye.
Allah'tan gerçek şehitlik mertebesine ulaşan iki vatandaşımıza rahmet, askerimize ise sabır diliyorum.
Aziz Türk Milletinin başı sağ olsun .

Sabih Samur, 1 Ağustos 2018, TÜRKİYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder