DORUKTÜRK TV

29 Ekim 2014 Çarşamba

Memleketimden Cumhurbaşkanı Manzaraları



"İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Başımda eski alemlerin sarhoşluğu
Loş kayıkhaneleriyle bir yalı;
Dinmiş lodosların uğultusu içinde
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı."


Ankara'yı dinliyorum, gözlerim kapalı;
Bir Peşmerge geçiyor kaldırımdan;
Küfürler, şarkılar, türküler, laf atmalar.
Birşey düşüyor elinden yere;
Bir İhanet olmalı.
Diyarbakır'ı dinliyorum, gözlerim kapalı.

Ankara'da Tören Alanı,
Konuşan Cumhurbaşkanı olmalı.
Anıtkabir'de defteri imzalayan Zat,
Hani Atasına, adını anmadan "siz" diye yazan muhterem.
Ankara'yı izliyorum gözlerim kapalı.

Gözlerimi açmak istemiyorum.
Açtığım gün, Açtığımız gün;
Gözlerimizden çıkan alev;
Taş üstünde taş,
Baş üstünde baş bırakmayacak yakıcılıkta olacak.
Ne Orhan Veli kalacak, Ne Diyarbakır, Ne Ankara.
Hakkari'yi izliyoruz gözlerimiz kapalı!

SS1967

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder