DORUKTÜRK TV

26 Ekim 2014 Pazar

YETMİYOR!


YETMİYOR!

Bu paylaşımı yapmak ve gördüm anlamında beğeni koymak bana yetmiyor.
Vatan Sağolsun demek bana yetmiyor.
Şehitler ölmez Vatan Bölünmez demek bana yetmiyor.
Bir kaç Emniyet Amirinin bizim gazımızı alan söylemlerde bulunup ödül alması bana yetmiyor.
Bana mermi sıkana, Molotof atıp, beni yakana Tomadan su sıkmak, biber gazı atmak bana yetmiyor.
Ben Yeni değil bildiğin Türkiye ve Türküm.
Hepimiz Kardeşiz Türküsü ile beni lal edemezsin!
Benim Vatanımdan toprak isteyen, bölünmek isteyen benim kardeşim olamaz.
Bunlara yol açanlar ise asla benden olamaz!
Sözün bittiği günler yaşanıyor.
Açılımı doğuran ve yaşatmaya çalışanların açıkta kalan yerlerinden fena halde yel girecek ve üşüteceklerdir.
Devletin şefkatli kucağı onları ısıtacaktır.
Üniformalı ve üniformasız Asker ve Polisime mermi sıkanlara Yeni olmayan Türkiye ve onun Devleti aynı orantılı güçle gerekli cevabı verecektir: KAFASINA DEVLETİN RESMİ MERMİSİNİ SIKARAK!

Anlayan ne anlıyorsa öyle anlasın.

Dip Not:
Ben içimdekileri yazmış olayım siz kardeşlik türküsü çalmaya devam edin yeter ki Kürtçü komşularınız üzülmesin hatta bunları yapanlar Kürt değil Ermeni filan deyin.

KOD ADI TC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder