DORUKTÜRK TV

3 Şubat 2016 Çarşamba

AYARA AYAR SESLENİŞİ

Bazıları yine Sabih sabah sabah yürek yemiş diyecekler. Keşke herkes Sabih olabilse diyerek söyleyeceğimi söyleyeyim:

AYARA AYAR SESLENİŞİ

Ey Amerika!
Göndermiş olduğun İkinci sınıf memurun Türkiye Cumhuriyeti topraklarında bizim nezaket sınırlarımız dahilinde peşin satan esnaf edesıyla geniş geniş konuşmakta aklı sıra senin bilgin doğrultusunda bize Ayar vermektedir.
Unuttuğun bir şey var. Biz kategori dışıyız. Dinler gözükürüz, emir alır gibi yaparız hatta bazen salağa yatarız.
Senin biçtiğin doğrultuda Yeni Osmanlıcılık oynuyor gözükürüz.
Sen dedin diye Rusya ile İran ile düşmancılık oynuyor bile gözükebiliriz.
Akıllısın değil mi?
Sanıyorsun ki Wikileaks sözde sızmaları ile yönlendirme yapacaksın. Bilmezsin ki daha senin vatanın yokken bizim Derin İstihbaratımız vardı.
Neyse.
Bugün benim ülkemin Cumhurbaşkanı ve Başbakanı ile bir araya geleceksin. Gelmeden önce zaten tavrını ortaya koydun.
Onlar sana diplomasi çerçevesinde bunu söyleyebilirler mi ve ya söylerler mi bilmem ama ben Aziz Türk Milleti ve Devletim adına şunu çok net bağıra bağıra söylüyorum:
Ey Amerika aklını başına al!
karşında 90 yıllık değil 2.200 Yıllık bir KADİM DEVLET VAR.
Ve bu devlet asla senin düşündüğün gibi bir MÜSTEMLEKE DEĞİL!
Haddini Bil VE Müttefikimiz olarak kalmaya devam et!

Sabih Samur
T.C. Vatandaşı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder