DORUKTÜRK TV

21 Haziran 2016 Salı

Onuncu Yıl Marşı mı, Mehter Marşı mı?


Ne kadar büyük bir oyunun içindeyiz!
Şark kurnazı bir kaç tetikçi, talimat üzerine biri Sözcü ağırlıklı diğerleri muhtelif cephelerden akılları sıra Onuncu Yıl Marşı & Mehter Marşı Savaşı başlatıyorlar simgesel olarak.
Bu buz dağının kurgulanan yüzü ya arkası?
Cumhuriyet Düşmanlığını geçtim.
Atatürk'ü Koruma Kanunundan dolayı İnönü üzerinden Cumhuriyetin bütün değerlerine küfredilmeyi de geçtim.
Beni ilgilendiren bugün. Yani saklananlar!
Bu fotoğrafı tüm bilirkişilerin ve Emniyetin gerekli birimlerinin incelemesini istiyorum.
İnşaallah fotomontajdır.
Yok değil ise "siz ne iş yaparsınız ey illerimizin milli eğitim müdürleri, valileri, kaymakamları?" diye sormazlar mı adama?
Bolu İl Milli Eğitim Müdürü,
ağzından büyük laflar ederken belli ki erkleri de arkana almışken, Atatürk ve onun Kurucu İrade olarak oluşturduğu Cumhuriyet kazanımlarına küfür etmenin kolaylığı ve olmayan yetkinle kafana göre yasaklamalar koymanın ve bunu Bolu Valisinin kıta sahanlığında yapmanın keyfi başka olmalı; Güneydoğuda ve sizlerin tam yetkili olduğunuz bu zamanlarda, fotoğraftaki kepazelik yaşanırken...
Evet durmayın Alkışlayın bu efendi ve zihniyeti. Hatta ellerini öpmekle kalmayın sevgi gösterisi adı altında o elleri yalayın.
Durmayın hızınızı kesmeyin, sözde Osmanlıcılık oyununu daha da gerçekçi kılmak için başınıza fes filan da takın.
Gün sizin gününüz Cumhuriyeti hesapta yıktınız ya.
1930'ların demode Onuncu Yıl Marşı ile nereye varabiliriz ya?
Haklısınız o halde hep beraber Mehter Marşlı günler...


Sabih Samur, 21 Haziran 2016, TÜRKİYE (yeni değil her zamankinden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder